fredag den 9. juli 2010

Fredagsinterviewet - i denne uge med Benedikte Kiær og Lars Løkke Rasmussen

De fleste fredage sætter Dagens Crap en aktuel personlighed stævne til et kort interview.

I denne omgang har vi mødt den meget aktuelle socialminister Benedikte Kiær samt hendes overordnede chef, statsminister Lars Løkke Rasmussen.
Dagens Crap troppede op på Christiansborg en hed sommerdag, og her fik vi en uformel snak med de 2 galninge.


Socialminister Benedikte Kiær fotograferet på vej ind til interview med Dagens Crap's udsendte

Dagens Crap: Benedikte Kiær, i denne uge er det fosset ud med afsløringer af den ualmindeligt dårlige arbejdsmoral mange social og sundhedshjælpere åbenlyst er i besiddelse af, hvad er din kommentar til det?

Benedikte Kiær: Som socialminister er det min opgave at sørge for der er styr på socialområdet i Finland, og efter som intet af det omtalte er sket i Finland er jeg ret ligeglad. Det vigtigste for mig er at de ældre har en fast og klar adgang til citronmåner i rigelige mængder. Jeg kan love alle Dagens Crap læsere for at der er styr på netop dette.

Dagens Crap: Det virker ikke desto mindre som om at der generelt ikke er styr på tingene, kan du officielt bekræfte de rygter der kører om at du vil indføre strammere kontrolmekanismer i den pågældende sektor?

Benedikte Kiær: Jeg kan bekræfte at jeg burde trække mig ud af politik og blive fuldtids citronmåne producent


Statsminister Lars Løkke Rasmussen fotograferet mens han indtog vodka kort inden han var på vej ind til interview med Dagens Crap's udsendte

Dagens Crap: Stærke ord - stærke ord indeed

Lars Løkke Rasmussen: Jeg må lige påpege at Danmark under min ledelse har klaret sig fantastisk, vi har styret uden om de finansielle problemer og eksporten af alt fra olie til den danske taber mentalitet, som lande suger til sig for tiden, kører glimrende. Nuvel, der ser ud til at være en dårlig arbejdsmoral blandt ufaglærte social og sundhedshjælpere, men vi har jo netop i vores genopretningsplan gjort klart at folk som dem skal betale gildet og ikke de rige bankdirektører

Dagens Crap: Det er korrekt statsminister - genopretningsplanen går jo netop ud over ufaglærte og tilsmiler de i forvejen forgyldte bankdirektører, hvad er din pointe egentlig?

Lars Løkke Rasmussen: Jeg har aldrig nogle pointer, og hvis jeg havde ville de alligevel ikke give mening

Dagens Crap: Stærke ord igen der indeed

Dagens Crap takkede der efter de 2 galninge, og de kvitterede med at give os en dåse rød maling som vi blev opfordret til at hælde over venstrefløjspolitikere som 'hævn' over hvad den tidligere statsminister i sin tid var 'offer' for af 'sådan nogle som os fra Dagens Crap'.
Dagens Crap kan her med bekræfte at vi IKKE tager mod opfordringen, i stedet opfordrer Dagens Crap statsminister Lars Løkke Rasmussen til at skære ned på sit forbrug af vodka.

3 kommentarer:

  1. Fantastisk interview i fik stablet på benene der, mere af det

    SvarSlet
  2. Jeg må indrømme at jeg synes det er en utrolig sigende kommentar Lars Løkke kommer med.

    "Jeg har aldrig nogen pointer, og hvis jeg havde ville de alligevel ikke give mening!"

    Det siger jo det hele, for pokker!! :D

    SvarSlet
  3. Ja Nathja er enig med dig, Lars Løkke Rasmussen er en skandale af en wannabee politiker.

    Han burde udskrive valg så folket kunne afgøre om de overhovedet vil have ham som statsminister i stedet for han bare overtager posten midt i en valgperiode, enough said

    SvarSlet