fredag den 16. juli 2010

Fredagsinterviewet - i denne uge med Anders Fogh Rasmussen

De fleste fredage sætter Dagens Crap en aktuel personlighed stævne til et kort interview.

I denne omgang har vi mødt tidligere statsminister og nuværende NATO generalsekretær, Anders Fogh Rasmussen.
Dagens Crap drog tidligere i denne uge mod Bruxelles for at møde den spøjse fætter, og her blev det til en samtale fyldt med indrømmelser, chokerende udmeldinger samt tilnærmelser til den danske befolkning fra galningen.


Anders Fogh Rasmussen fotograferet i Bruxelles Airport hvor han stod klar til at tage mod Dagens Crap's udsendte

Dagens Crap blev der efter eskorteret til generalsekretærens personlige kontor hvor der var blevet afsat 6 dage til interviewet.

Dagens Crap: Anders Fogh Rasmussen, du har i mange år været en fast del af den danske medie dagligdag, man har rent ud sagt ikke kunnet undgå at høre om dig og dine evige eskapader, først via din tid som statsminister, og siden nu også som inkompetent NATO generalsekretær - hvornår trækker du dig væk fra spotlyset?

Anders Fogh Rasmussen: Jeg har nydt at være i spotlyset gennem alle årene, helt tilbage fra min tid som skatteminister hvor jeg fiflede med tallene og fuskede på det groveste. Det interessante er at folk glemmer sådan nogle ting - og det er jo heldigt for mig for hvis folk gad tænke sig om hvad der sker her i verden ville de formentlig gøre oprør mod inkompetente politikere som jeg

Dagens Crap: Ingen tvivl der, vi er glade for du bekender kulør og indrømmer dine shortcomings so to say.
Lad os springe til et nyt emne - i forbindelse med dit skifte fra statsminister til NATO generalsekretær går der rygter om du også havde andre overvejelser inde i billedet om din fremtidige karriere, er det noget du vil uddybe lidt for læsere af Dagens Crap?

Anders Fogh Rasmussen: Lad mig slå fast at jeg er glad for mit valg, jeg er yderst tilfreds med min tilværelse som leder for NATO.
Når det er sagt vil jeg for første gang nu for de danske medier afsløre at jeg gik med stærke overvejelser om at overtage chefposten hos den danske kage og citronmåne producent, Crap Cake A/S. Min bevæggrund for mit ønske om at overtage chefposten skal findes i min tilknytning til firmaet - som barn havde jeg en farfar der arbejdede på fabrikken, og jeg husker tydeligt jeg op til flere gange som barn var med på fabrikken og spiste mig fed i citronmåner. Jeg synes det er vigtig at man i dagens verden stadig kan få lov at kaste store mængder kage og citronmåne i sig uden at vi politikere blander os.


"Jeg husker tydeligt jeg op til flere gange som barn var med på fabrikken og spiste mig fed i citronmåner"


Anders Fogh Rasmussen insisterede her efter på at hælde maling over sig selv for at højtideliggøre og mindes hans tid som statsminister. Anders Fogh Rasmussen ville ikke indrømme at han havde deltaget i ulovlige krige, men han nærmede sig en indrømmelse med dette mediestunt.


Anders Fogh Rasmussen på vej tilbage til interviewlokalet efter at have påført sig maling

Anders Fogh Rasmussen: Jeg kan godt lide rød maling, jeg har netop importeret noget fra en webshop i Hong Kong som indeholder sukker og smager lidt hen af citronmåne.

Dagens Crap: Du er vanvittig

Dagens Crap takkede her efter af og drog tilbage mod Danmark.
Vi opfordrer alle læsere til, efter at have læst denne satire artikel - surprise, at begynde at stille spørgsmålstegn ved hvad fanden der sker her i verden. Hvorfor der føres endeløse krige rundt om i verden, hvilke bevæggrunde der efter sigende ligger til grund for disse krige, det påstås jo fx at der kæmpes for frihed i Irak og Afghanistan, i virkeligheden er det den internationale bankelite der holder gang i endeløse konflikter jorden over for deres egen økonomiske vindings interesse.
Der ud over er det vigtig for selv samme internationale bankelite, dem som trækker i trådene her i verden, at have et fast fjendebillede, og findes der ikke et kan de jo skabe et via false flag operations som fx 9/11.
Wake up people.

3 kommentarer:

  1. Jeg har altid synes der var noget mystisk ved netop den sag omkring den røde maling - rart at se at Hr. Fogh omsider tilstår at han selv stod bag og faktisk kan lide den røde farve!

    SvarSlet
  2. I røde er syge i hovedt!..... vorherre bevars'

    SvarSlet
  3. MR. New World Order, i Danmark.

    SvarSlet